23 October 2013

Yatmadan önce ne yap ne et mutfağı toplu bırak

Diye size yazsam da aslında kendime de hatırlatıyorum. Bir süredir kendime koyduğum bu kuralı titizlikle uyguluyorum ve çok mesudum.

Akşam ne kadar yorgun olursak olalım biraz daha emek verip mutfağı toplu bırakmanın getirisi daha büyük bence. Sabah uykulu kalkınca dağınık bir mutfağı görmek benim moralimi çok bozuyor. Karnım aç kahvaltı mı hazırlayayım, dağınıklığı mı toplayayım, kahve mi içip ayılayım bilemiyorum. Bu karmaşıklık kalkar kalkmaz insanın sinirini bozuyor ve ne yazık ki günün geri kalanını etkiliyor. Bu yüzden toplu mutfak candır arkadaşlar.

4 comments:

  1. mutfak ve tuvalet; evin en önemli iki yeri ve bana bir insan hakkında fikir verir daima ;)

    ReplyDelete
  2. Aynen katılıyorum
    Üşenmeyip mutfağı akşam topladıysam sabah huzurlu oluyorum açıkçası
    Sevgiler

    ReplyDelete
  3. Aynen katılıyorum
    Sabah uyarınca huzurlu oluyorum mutfagı toplu görünce
    Sevgiler

    ReplyDelete
  4. Ben genelde yemek yaparken hemen bir yandan toparlıyorum çünkü sadece sabah değil yemek yerken bile sağımda solumda dağınıklık görmek huzursuz ediyor beni. ☹

    ReplyDelete